Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana

Iegadāties internetā

10,62

Sabiedrisko attiecību kampaņu  plānošana un vadīšana
Par preci
Plaukta cena 12,49 €
Kategorija: Ekonomika, uzņēmējdarbība
Autors Gregorija A.
Izdevējs Lietišķās informācijas dienests SIA
Izdošanas gads 2007
ISBN 9789984991412

Izdevniecība «Lietišķās informācijas dienests» piedāvā Lielbritānijas izdevniecības Kogan Page un CIPR (Chartered Institute of Public Relations) izveidoto grāmatu sēriju, kas ir īpaši izstrādāta, ņemot vērā arvien pieaugošo cilvēku skaitu, kuri vēlas apgūt sabiedrisko attiecību speciālista profesiju, un viņu prasības, kā arī apzinoties jau esošo PR profesionāļu lielo pulku. Izmantojot praktisku, uz rīcību orientētu pieeju, šīs sērijas grāmatas koncentrējas uz sabiedrisko attiecību praktiskas izmantošanas un vadīšanas ikdienas jautājumiem, nevis uz to akadēmisko vēsturi. Ikviena veiksmīga projekta pamatā ir plānošana un efektīva vadība. Grāmatā strukturēti aprakstīta sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana, aptverot svarīgākos jautājumus, kā plānošanas process, analīze, mērķu uzstādīšana, sabiedrības un vēstījumu pārzināšana, stratēģija un taktika, laika ierobežojumi un taktika, kā arī sasniegtā vērtējums un pārskats.

Saistītās preces
Veikali, kuros šī grāmata ir plauktā