Mutvārdu atsauksmju mārketinga noslēpumi

Iegadāties internetā

11,36

Mutvārdu atsauksmju mārketinga noslēpumi
Par preci
Plaukta cena 13,36 €
Kategorija: Ekonomika, uzņēmējdarbība
Autors Silvermans Dž.
Izdevējs Lietišķās informācijas dienests SIA
Izdošanas gads 2008
ISBN 9789984826141

Ikviens pārdevējs ļoti labi saprot, kāds spēks un ietekme tirgū ir mutvārdu atsauksmēm par kādu produktu. Tomēr gandrīz neviens neapjauš, cik patiesībā liela ir to ietekme. Mutvārdu atsauksmēm ir TŪKSTOŠKĀRT lielāks spēks tirgū nekā tradicionālajam mārketingam. Ja mārketingu varētu uzskatīt par karošanu, tad mutvārdu atsauksmes būtu bioloģiskais karš. Ir idejas, kas izplatās neticami ātri, un gandrīz nekas nevar tās apstādināt. Tās šķērso robežas un izplatās tik strauji, ka šķiet, ikviens šajā pasaulē runā par šo ideju. Līdz ar virkni piemēru, praktisku ieteikumu un padomu grāmatā ir aplūkoti: - lēmuma pieņemšanas posmi un mutvārdu atsauksmju spēks lēmuma pieņemšanas procesā; - mutvārdu atsauksmju deviņi līmeņi; - mutvārdu atsauksmju izmantošanas sešu soļu process; - kā panākt, lai mutvārdu atsauksmes sasniedz cilvēkus; - lēmuma pieņemšanas matrice The Decision MatrixTM; - «lipīgās» idejas un virusālais mārketings; - mutvārdu atsauksmju izpēte; - mutvārdu atsauksmju kampaņu veidošana un labākās metodes.


Saistītās preces
Veikali, kuros šī grāmata ir plauktā