Models search
Type
All
Model
Игры и игрушки
Книги
Канцелярские товары
Идеи для подарков
Produkti bez kategorijas
Lieliska cena
Филология, теория литературы

Покупайте в нашем интернет-магазине на 20% дешевле, чем на полке магазина!

Stāsti vieglajā valodā (1. grāmata)

Valters un Rapa
15,99 €
Reģistrētiem pirciem 12.79 €
-
+

“Stāsti vieglajā valodā” ir liels notikums latviešu literatūrā. Šāda grāmata Latvijas grāmatnīcās nonāk pirmo reizi. Grāmatā publicēti pieci stāsti. Tie tika rakstīti konkursam “Viegli lasīt”.

Tie ir gan īsti gadījumi no dzīves, gan pilnīgi izdomāti piedzīvojumi.

Konkursu rīkoja Latvijas Universitātes Latviešu valodas institūts un Vieglās valodas aģentūra.

Ilustrāciju autore Betija Jakaite.

 

“Stāsti vieglajā valodā” būs grāmatu sērija.

Grāmatu sērijas māksliniece Vanda Voiciša

 

Grāmata izdota ar VKKF atbalstu.

 

 

ISBN 9789934570117
Год 2024
Издатель Valters un Rapa