Models search
Type
All
Model
Games and toys
Books
Stacionery
Gifts & Souvenirs
Produkti bez kategorijas
Lieliska cena
Board games

Register and shop 20% cheaper

Spēle - Caps! Caps! (Kaķis un peles)

34,99 €
For registered buyers: 29.74 €
-
+
Taktiska spēle, kurā kaķis vēlas apēst peles, bet peles vēlas apēst sieru. Kam izdosies tikt pie vislielākajiem virtuves kārumiem? Komplektā ietilpst 1 spēles pamatne (virtuves grīda), galds, 38 flīžu gabaliņi, 4 flīzes ar peles alas attēlu, 4 peles, 1 kaķis un 2 metamie kauliņi. Spēles mērķis pelēm: savākt 10 siera gabaliņus. Spēles mērķis kaķim: noķert 4 peles pirms tās paspēj savākt visus siera gabaliņus. Ja spēli spēlē 2 spēlētāji, 1 spēlētājs ir kaķis, bet otrs – peles. Ja spēli spēlē 3 līdz 5 spēlētāji, daļēji sadarbojoties, 1 spēlētājs ir kaķis, bet pārējie 2, 3 vai attiecīgi 4 spēlētāji ir peles. Spēles sākumā spēlētāji vienojas, kurš spēlētājs būs kaķis, bet kurš(-i) spēlētājs(-i) būs peles. Peles savstarpēji sadarbojas vienotā cīņā pret kaķi. Veicot savu gājienu, peles spēlētājs var izmantot jebkuru no peļu figūrām. Spēles pamatni (virtuves grīdu) novieto galda vidū. Flīžu gabaliņus sajauc un izvieto uz spēles pamatnes ar zilo pusi uz leju. Izvietojot flīžu gabaliņus, centieties neskatīties, kādi attēli zem tiem atrodas. Virtuves galdu novieto spēles pamatnes vidū, tam paredzētajā vietā. Flīzes ar peļu alām izvieto blakus pamatnei, kā parādīts attēlā, novietojot tos ar peļu alu attēliem uz leju. Peļu figūras novieto pa vienai uz katru no šīm peles alām. Savukārt kaķi novieto uz viena no 6 laukumiem uz virtuves galda. Peles un kaķis pārvietojas pa laukumu, katrs metot savu metamo kauliņu – peles izmanto pelēko metamkauliņu, bet kaķis izmanto zilo metamo kauliņu. Pārvietošanās notiek vertikāli un horizontāli (nekad pa diagonāli). Spēlētājs paiet tieši tik lauciņus, cik izdevies uzmest ar metamo kauliņu. Nedrīkst pārlēkt citiem spēlētājiem, ja kāds ir priekšā, tas jāapiet apkārt. Ejot tik lauciņus, cik norādīts uz metamā kauliņa, spēlētājs nedrīkst atgriezties vietā, kur jau bija šī gājiena laikā. Papildus noteikums kaķim: kaķis drīkst pārvietoties arī pa galdu, bet nekad zem tā. Uz galda ir 6 lauciņi, kuriem kaķis drīkst iet pāri tāpat, kā pārvietojoties pa grīdu. Papildus noteikums pelēm: viena gājiena laikā var izmantot tikai vienu no pelēm. Peles var paslēpties zem galda, bet nekad nedrīkst atrasties uz tā vai iet pa galdu. Pele var atgriezties alā, lai tur paslēptos, bet jāņēm vērā, ka katrā alā drīkst atrasties ne vairāk, kā viena pele. Jaunākais peles spēlētājs sāk, izmetot metamo kauliņu. Savā gājienā spēlētājs, izvēlas, kuru no pelēm izmantos, un pārvieto to tik lauciņus uz priekšu, cik norādīts uz metamā kauliņa. Pametot alu, flīzes gabaliņš tiek apgriezts otrādi, tā lai alas attēls būtu uz augšu. Gājiena beigās apgriež otrādi arī flīzes gabaliņu, uz kura pele apstājas. Pēc tam izpilda atbilstošu darbību, vadoties pēc tā, kāds attēls slēpās zem flīzes. Pēc tam gājiens ir kaķim. Arī kaķis met metamo kauliņu un pārvietojas tik lauciņus uz priekšu, cik norādīts uz metamā kauliņa. Ja kaķis noslēdz gājienu uz lauciņa, kur atrodas pele, kaķis peli ir noķēris un attiecīgā pele tiek izslēgta no spēles. Ja kaķis noslēdz gājienu flīzes gabaliņa, tas jāapgriež otrādi un kaķim attiecīgi jāizpilda atbilstošā darbība, vadoties pēc tā, kāds attēls slēpjas zem flīzes. Un tā tālāk, pamīšus izejot gājienus – kaķa gājiens, peles gājiens, tad atkal kaķis, pele, utt. Katru reizi, kad nonākat uz flīzes gabaliņa un to apgriežat otrādi, tas ir jānoņem no spēles pamatnes. Ja, apgriežot otrādi, uz tā attēlots saplīsis šķīvis: nekas nenotiek. Kaķis vai pele apstājas uz lauciņa un tur arī paliek. Ja siers: pelēm - ideāls atradums! Pele tad iegūst sieru sev un spēlētājs noliek to sev priekšā, bet kaķim – flīzes gabaliņš paliek uz galda, ar siera attēlu uz augšu, bet kaķis paliek un gaida, sēžot uz tā. Pēc tam spēlētāji vairs nedrīkst iet pāri vai apstāties uz šiem laukumiem, kur atrodas atklātais siera gabaliņš. Uzvara: pirmie (peļu komanda vai kaķis), kas sasniedz savu mērķi, uzvar. Svarīgi – lai uzvarētu, visām pelēm kaut reizi ir jāpamet ala (visiem četriem flīžu gabaliņiem ar peļu alām ir jābūt ar attēliem uz augšu) un vismaz vienai no pelēm ir jāpaspēj atgriezties alā, lai “aiznestu” visus 10 siera gabaliņus uz alu. Uzmanību! Ja spēlē ir palikusi tikai viena pele un tā slēpjas alā, kaķis nedrīkst atrasties uz lauciņa pretī alai un bloķēt peles izeju. Kaķim ir jāļauj pelei pamest alu un atgriezties spēles laukumā.

Brīdinājums! Nav paredzēts bērniem līdz 3 gadu vecumam, satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.
Izceslmes valsts: Ķ.T.R.

Svītrkods 3070900084018
Type Galda spēle
Manufacturer Djeco